Не секрет, що зірки ставлять у свої райдери самі немислимі вимоги. Наприклад, Дженніфер Лопес вимагає перефарбовувати стіни свого номера в колір, який підходить під її настрій в даний період часу. Інша відома поп-діва Мерайя Кері зупиняється тільки в тих номерах, де ручки і крани у вбиральнях зроблені із золота. Однак, як показує дослідження, проведене Hotels.com hotel kharkov, не тільки у зірок є незвичайні бажання. Нижче представлений список послуг, які мандрівники з різних країн хотіли б хоча б раз спробувати, зупиняючись в готелях.

1) Як наочно продемонструвало дослідження, однією з найпопулярніших послуг серед мандрівників з Росії (51%) стали живі квіти в номері. Фінляндія і Данія також показали високі результати: у цих країнах 45% і 43% опитаних хочуть, щоб квіти були в номері. А ось в Ірландії, навпаки, лише 19% опитаних хотіли б мати аналогічну опцію в готелі.

2) У дослідженні брали участь і любителі солодкого. 34% респондентів по всьому світу хотіли б побачити в своєму номері набір шоколадок на вибір. Найбільшими ласунами виявилися мандрівники з Аргентини (55%), Бразилії (47%) та Індії (43%). У Росії ж такою послугою хотіли б скористатися 23% опитаних.

3) Власники домашніх тварин теж не залишилися осторонь. 6% респондентів хотіли б, щоб у них була можливість найняти «бебі-сіттера» для їх вихованців. У Росії такою послугою хотіли б скористатися всього 2% респондентів. Для порівняння, скористатися «нянькою для собак» хотіли б 14% мандрівників з Мексики.

4) У дослідженні були й такі респонденти (3%), у яких немає домашніх тварин, але які хотіли б взяти якогось милого серцю вихованця, наприклад, золотих рибок, в оренду на час перебування в готелі. Якщо говорити про статистику по країнах, то перші 3 місця по попиту на таку послугу займають Норвегія (9%), Іспанія (8%) і Китай (7%). У Росії охочих орендувати тварин виявилося 4%.

5) Серед респондентів були і ті, хто хотів би бачити в номері набір парфуму на кожен день перебування в готелі. Найбільше любителів пробувати нові аромати виявилося в країнах Азії. У Тайвані, наприклад, такою послугою хотіли б скористатися 45% учасників дослідження, у Кореї — 36%, а в Таїланді — 27%. Всього 9% представників з Росії хочуть мати таку опцію в готелі.

6) Одним з найбільш незвичайних запитів стала послуга «будильника від зірки». 4% мандрівників з Росії хочуть, щоб з ранку телефонним дзвінком їх будив не просто консьєрж, а справжня зірка. Найбільшою популярністю ця послуга користується у респондентів з Ірландії (13%), Німеччини (12%) та Нідерландів (9%).

7) Ще одним оригінальним сервісом на який був виявлений попит стала гітара в номері. Найбільше любителів музики виявилося в Колумбії (9%), Ірландії (8%), Сінгапурі (7%) та Фінляндії (7%). У Росії ж тільки 3% опитаних учасників хотіли б, щоб в їхніх номерах була гітара.

8) Любителі добре поспати хочуть бачити в готелі таку послугу як «інструктор сну». Цей спеціально навчена людина допомагає гостям впоратися з безсонням і проблемами зі сном, даючи поради про те, в якому становищі треба спати, щоб краще виспатися, як розслабитися і налаштуватися на сон, і що рекомендується робити, щоб встати з ранку бадьорим і відпочив. Найбільший попит на таку послугу показали мандрівники з Кореї (29%). У Тайвані 13% респондентів бажають скористатися такою опцією. У Росії ж такої незвичайної послугою хотіли б скористатися 5% учасників дослідження.

Якщо порівняти вимоги світових зірок, які вони пред’являють до готелів з результатами дослідження — видно, що часом шокуючі зіркові запити не так вже сильно відрізняються від бажань простих людей. Наприклад, відома світська левиця Періс Хілтон в одному з гастрольних турів запросила в номер акваріум з живими омарами. Точно також і учасники дослідження хотіли б мати можливість орендувати тварина при зупинці в готелі. Більше того, Елтон Джон, що вимагає в номер тільки квіти, диван та безалкогольні напої, виглядає досить невибагливо в порівнянні з тими, хто хотів би, щоб телефонним дзвінком їх будила зірка.

При використанні матеріалів сайту інтернет-виданнями, пряме, активне гіперпосилання, индексируемая пошуковими системами, вказує на головну сторінку веб-сайту ProHotel.ru обов’язкове. Передрук матеріалів сайту в традиційних ЗМІ допускається тільки з письмового дозволу редакції.

Жми 5!