12.11.2013 | Рубрика: Новини у світі готелів

За повідомленнями vedomosti.ru, готельна мережа «Марріотт» на африканському континенті стане лідируючою готельної мережею гостиница харьков адрес. Справа в тому, що компанія набуває в Африці, де зараз динамічними темпами розвивається діловий і розважальний туризм, компанію «Protea Hospitality Holdings». Таке придбання обійдеться готельному операторові в двісті мільйонів доларів. Об’єднавшись зі своїм конкурентом, мережа «Marriott» стане найбільшою готельною мережею в Африці. Зараз у компанії «Protea», яку купує «Марріотт», в неарабської частині африканського континенту значиться 116 готелів. У мережі «Marriott» в арабській частині Африки працює десять готелів. Після покупки готельної компанії «Protea» «Марріотт», що є зараз за величиною тринадцятої готельної мережею в Африці, по числу готелів і кількістю номерного фонду стане лідером африканського континенту.

До недавнього часу серед усіх готельних мереж в Африці лідирувала компанія «Accor». У цій готельної мережі на африканському континенті зараз діє в цілому 113 готелів з номерним фондом більше, ніж у 13 тисяч готельних номерів. Після операції по покупці африканської компанії готельна мережа «Марріотт» отримає 23 тисячі нових номерів в 138-ми готелях Африки, частина з яких зараз ще перебуває на стадії будівництва. Операція з придбання компанії «Protea» повинна завершитися в 2014 році. Компанія «Protea» ще рік тому почала шукати собі в якості партнера крупну готельну мережу міжнародного рівня. На африканському континенті готелі «Protea» зараз працюють під трьома брендами. У портфоліо компанії значаться висококласні готелі бренду African Pride. Також готельна мережа розвиває бренд Fire and Ice, орієнтований на бюджетних мандрівників, і бренд Protea, під яким працюють установи гостинності, що спеціалізуються на розміщенні бізнес-туристів. У результаті угоди з «Марріотт» у деяких готелях компанії «Protea» пройде ребрендинг.

Аналітики відзначають, що на сьогоднішній день будівництво готелів в Африці пов’язано з багатьма ризиками. Вартість реалізації готельних проектів на континенті збільшується через погану розвиненості інфраструктури та утрудненого транспортного сполучення. Не сприяють прибутковості готельного бізнесу в Африці і постійні соціальні та політичні конфлікти, які відбуваються в низці країн континенту.

Джерело www.prohotel.ru

Жми 5!