3rd Июль, 2015 / Туризм - UA / Off

Чи важливий бренд в туризмі? Аналіз ситуації на прикладі відомого туроператора Tez Tour.

Бренд в туризмі, Tez Tour

Про те, що торговельна марка, в результаті певних інвестицій, тривалого існування на ринку, надання користувачам якісних товарів і послуг стає брендом — відомо давно. Для промисловців яких великих національних торговельних мереж — це вкрай важливо.http://vseprava.com.ua/category/sobitiya/ А от у сфері туризму, настільки Чи важливий бренд? Невже і на відпочинку людина, в силу своїх психологічних особливостей, буде прагнути зупинити свій вибір на знайомому продукті? А як же бажання скуштувати екзотичної кухні, пройти по незвіданому туристичному маршруту?

Tez Tour — шлях від турагентства до транснаціонального туроператора

Розглядаючи процес перетворення, який проходить торгова марка в туристичному бізнесі на шляху до бренду, фахівці ЮрПатент аналізують ситуацію з відомим туроператором Tez Tour. Незважаючи на турецьке назва (у перекладі — це швидкий тур), на початок роботи міжнародної компанії саме в Туреччині — вона незмінно асоціюється саме з російськими туристами. Заслуга в цьому, звичайно ж, потужних продуманих рекламних компаній. Необхідно відзначити, що і якість послуг, що надаються компанією, широка мережа представників у багатьох містах Росії, звідки здійснюється відправлення туристів — зіграли свою роль.

В одному з інтерв’ю керівник міжнародної туристичної компанії відкрив завісу над секретом успішного розвитку та процвітання фірми. Думаючи про своїх клієнтів, компанія не «передавала» їх в інші руки, а створювала свої відділення не тільки в відправних точках туристичних маршрутів, але і в тих країнах, куди відправлялися туристи. Подібний контроль ситуації, можливість оперативно втрутитися — дали свої результати.

Як Tez Tour втратив свій домен

«Крута» торгова марка не змогла захистити Tez Tour від втрати власного домену у вересні дванадцятого року. Це викликало здивування навіть у співробітників ЮрПатент. Серйозна компанія, а виявилося, що не перейнялася своєчасним оформленням відповідних документів. Один з колишніх керівників, нехай і стояв біля самих витоків створення компанії, покидаючи свій пост — примудрився забрати з собою права на доменне ім’я. До того ж, судячи з його інтерв’ю, засіб ідентифікації — також належить не компанії, а третій особі.

Далі скандалу з відібраним доменом справа не дійшла, хоч і довелося туроператору терміново вставляти дефіс в порядок написання адреси в інтернеті. Клієнти були повідомлені про зміну електронної адреси компанії, особливих втрат бізнесу і шкоди репутації — не було нанесено. А могло бути й гірше. Адже розкручений бренд — це гроші, до того ж, чималі. Отже, займаючись розкруткою засоби ідентифікації — слід пам’ятати про його захист.

Жми 5!