Ви шукайте гарячі тури до Туреччини? Погодьтеся, зробити свій вибір буває не так-то просто, тим більше що різні туристичні агенції та туроператори можуть пропонувати однакові, на перший погляд, що сподобалися гарячі тури в Туреччину за зовсім різними цінаминедорогие гостиницы харькова цены. У чому ж тоді різниця, і який варіант вибрати? Насправді, безліч факторів впливають на якість і відповідно ціну турів. Зупинимося на деяких з них.

Перший з таких факторів — це гарантія вильоту. Організація турів — ризикове підприємство: компанія оператор повинна подбати про готель, харчування, кваліфікованих гідів та транспорті. Однак чи набереться достатня кількість туристів, щоб фірма окупила всі свої витрати? Гарантія вильоту означає, що навіть якщо компанія не набере достатню кількість осіб для отримання вигоди, ваша подорож все одно відбудеться. Вас може бути всього двоє, і тур стане вже приватним, тим не менш, компанія продає його вам за зниженою ціною групового туру. У такому випадку оператор понесе збитки, зате він ніколи не розчарує своїх клієнтів. Саме тому тури з гарантією вильоту коштують трохи дорожче, ніж варіанти, де для відправлення необхідно набрати мінімальну кількість учасників.

Другий фактор, що впливає на вартість — сезонність. Тут все дуже просто: пропозиція прямо залежить від попиту. Якщо безліч туристів хочуть вирушити туди ж куди і ви в один і той же час, тури будуть коштувати дорожче. Любителі культурного відпочинку повинні мати на увазі, що найгарячішими місяцями є кінець квітня, травень, початок червня, вересень і жовтень. А ось любителям повалятися на пляжі варто готуватися до значного подорожчання турів з червня по вересень.

Третій фактор, від якого значно залежать ціни на тури — розмір групи. Найцікавіші тури організуються для відносно невеликих груп: 10 — 12 чоловік максимум. Такий розмір групи сприяє виникненню дуже приємної атмосфери між туристами: вони спілкуються, сміються і діляться враженнями. Для такої групи зовсім не потрібно жорсткий гід, який зможе організувати 40 осіб вчасно виходити з готелів, залишати пам’ятки, сідати і вилазити з автобуса.

Вартість гарячих турів до Туреччини також залежить від того, який напрямок ви оберете. Стамбул і західна Туреччина вважаються більш дорогими районами, схід — дешевшим. Ціна буде визначатися і вибраним вами готелем. Більш комфортні добре розташовані готелі коштують дорожче, ніж стандартний готель на узбережжі. Ви можете заощадити, вибравши простий, але сучасний готель де-небудь на околиці курорту. Ну а якщо ви віддасте перевагу розкішний готель в самому центрі міста, поруч з музеями, магазинами, ресторанами і зупинками громадського транспорту, готуйтеся викласти за номер кругленьку суму.

Не варто забувати і про те, що ціни на тури в Туреччину, як, втім, і на тури в інші країни, визначається також пропонованим вам харчуванням. Ви можете вибрати варіант «все включено» або обмежиться більш скромним варіантом. В останньому випадку доведеться харчуватися в довколишніх кафе і ресторанчиках. І до речі, яким буде ваше харчування, якщо ви вирішите їсти в готелі? Це буде будь-який обраний вами пункт меню або ж скромна тарілка зі смаженою курчам в загальній їдальні? Чи включені напої (дуже часто вони не включені). Загалом, перш ніж замовляти тур подумайте гарненько, що ви хочете.

Наступний фактор, що впливає на вартість туру — транспорт. Найчастіше туроператори, що працюють в Туреччині транспорт не надають. Винятком можуть стати тури розраховані на невеликі групи — до 10 осіб, коли всій групі надається 14-місний миниавтобус. Так що у вас буде можливість мінятися місцями, розвалитися на сидіннях, довезти купу покупок куди потрібно. Однак і вартість туру з таким бонусом відразу зросте.

Дуже важливий фактор визначає вартість гарячих турів в Туреччині шопінг. Зауважимо, що багато турпакети припускають відвідування найрізноманітніших магазинів: з одягом, керамікою, сувенірами … Тут їх часто називають «Культурний центр», «Традиційний ремісничий центр», «Художня виставка» і т.д., що приховує економічну функцію подібних закладів. Як правило, туристична компанія, що привозить туристів у такі центри, має певний відсоток від продажів. Наприклад, якщо ви купите килим за 500 турецьких лір в магазині, ваша турфірма може отримати за цю угоду 100 лір. Це дозволяє компаніям пропонувати тури за більш дешевими цінами. Виходить що туристи, які купують що-небудь під час своєї поїздки, в якійсь мірі оплачують відпочинок тих, хто цього не робить.

Для кого-то витрачати дорогоцінний час, який вони могли б провести, відпочиваючи в готелі або оглядаючи пам’ятки, на ходіння по магазинах здасться дуже виснажливим. Так що якщо ви не любите шопінг будьте уважні: іноді торгові точки можуть перебувати далеко від інших культурно-розважальних центрів. Такі тури будуть не завжди для вас цікаві. Крім того в туристичних магазинах ціни можуть бути значно дорожче, ніж у звичайних торгових точках, куди ходять місцеві жителі.

Джерело: PROHOTEL.RU

Жми 5!